Audyt SEO, widoczności, konkurencji oraz audyt techniczny
Profesjonalny, rozbudowany i na prawdę szczegółowy audyt SEO może być zarazem czytelny, przejrzysty i zrozumiały dla przeciętnego użytkownika internetu i właściciela strony www. Dla działu marketingu zaś, będzie kopalnią wiedzy oraz odpowiedzią na nurtujące pytania dotyczące sytuacji obecnej oraz potencjalnej przyszłości, co może się zmienić jeśli wdrożone zostaną zalecenia z audytu.
Taki właśnie audyt strony pod kątem SEO wykonam na zlecenie.
Czy wiedziałeś, że tzw. Optymalizacja SEO jest pierwszym, kluczowym i nieodzownym składnikiem efektywnych działań z obszaru marketingu zintegrowanego w sieci?
Bez poprawy podstawowych błędów i wyrównania jakościowego do wymogów Google, Twój serwis „jest w plecy” już na starcie.
Żeby móc nad nim pracować należy najpierw zdiagnozować co i gdzie należy poprawić w pierwszej kolejności. Do tego właśnie przeprowadza się audyt SEO.
Podczas prześwietlania Twojego serwisu sprawdzę wszystkie najistotniejsze aspekty „twarde” i „miękkie” Twojego serwisu – to kompletna lista najistotniejszych elementów, mających wpływ na widoczność w Google.
Napiszę co, gdzie i jak poprawić – a przede wszystkim jak – bo sama informacja obłędach to za mało, należy jeszcze mieć gotowe rozwiązanie.